maanantai 10. syyskuuta 2012

Vihdoinkin Host perheessa!

Noni vihdoin oon mun host perheessa! Naa kaikki on tosi mukavia. Puhuu nopeesti ja paljon mut onneks mulle yrittaa selittaa asioita vahan hitaammin :D Mun host veli seka isa ja aiti tuli hakee mut tanaan letokentalta ja mentiin kiertelee vahan kaupunkia auton kanssa, kaytiin kattoo mun koulu ja vahan paikkoi kaupungilta. Mun veli naytti mulle paikkoi mis nuoret yleensa hengaa. Sen jalkeen tultiin kotiin. Taa on tosi kiva taa talo, nelja kerrosta ja mun huone on ylimmassa kerroksessa. tai oikeestaan mun huone on se ylin kerros :D. Illalla tanne tuli naitten sukulaisia syomaan illallista. Yritin kuunnella ja ymmartaa parhaani mukaan mut ei se ihan onnistunu ku kaikki puhu aika paljon :D mut oli kiva vaan myos istuu ja kuunnella. Syotiin tanaan ihan sikana! Perunamunakasta, erilaisii juustoja, kinkkuja, pastaa, jotain perunasalaattii, ja en muista oisko ollu viel jotain muutakin. jalkiroaks oli kolmee erilaista kakkua ja paatin ottaa sellast suklaa kakkuu joka osottautu tosi makeeks mut tosi hyvaks. En kuitenkaa jaksanu syoda kaikkee ku olin jo tayttany itteni niilla paa ruoilla. Tallahetkella istskelen sohvalla ja katon kun mun host veli pelaa pleikkaa. Ootan jo innolla huomista vaikka en oo ihan perilla et mita aijotaan teha :D kirjottelen taas joku paiva ku on sopivaa aikaa siihen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti