keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Totuttelua arkeen

Tiian.. Oon ollu vahan laiska kirjottamaan tanne mitaan nyt vahaan aikaan. Mut parempi myohaan kun ei milloinkaan :). En oikeen tiia mista alottaisin ku aika paljon on tapahtunu.

Viihyn perheessa tosi hyvin eika oo ollu mitaan ongelmia. Kokoajan opin vahan paremmin puhumaan espanjaa enka oo paljoo enkkuu puhunukkaan. Valilla Diegon (mun host veljen) kaverit puhuu mulle enkkuu, koska joko ne haluu harjotella omaa englantiaan tai sitten ne luulee etten puhu ollenkaan espanjaa. Yleensa yritan kyl vastailla espanjaks. Yleensa ollaan myos Diegonkaa puhuttu enkkuu ku ollaan kavelty yolla kotiin fiestoista. Paljon helpompi puhuu kaikesta ja voi puhuu siita mista haluaa eika tarvii miettia niin paljoo. Muuten kyl mennaan vaan espanjalla :). 

Fiestat.. Niit on ainakin paljon :D! heti melkeen ku tulin tanne ni taal alko Oviedon suurimmat fiestat "San Mateo". Kesti yli viikon ja oltiin kahtena perakkaisena viikkona to, pe ja la kaikki illat ulkona. Tulee ihan mieleen suomen vappu tai joku tallanen jossa kaikki nuoret kokoontuu yhteen puistoon ja blandaa juomia :D.  Taal sit lahetaan sen puiston jatkoks joihinki clubeille noin 1 tai 2 aikaan yolla. (Oviedo joka on Asturiaksessa jossa asun on laillista juoda ja menna clubeille 16 vuotiaana, ainut paikka Espanjassa). Se on ihan sika outoo kun taalla lahetaan illalla tosi myohaan liikkeelle, yhtenki iltana Alvaron, mun toisen host veljen, kanssa kaheltatoista ja yleensa noin. 11. Kotiin ollaan tultu kolmen - neljan aikoihin.

Nytkun koulu alkaa ni fiestat jaa vahan vahemmalle. Alvaro lahti jo Santanderiin jossa se opiskelee laakiksessa ja Diegonki pitaa opiskella kunnolla tanavuona ku taa on sen vika vuosi "lukiossa". Tana perjantaina viela joku fiesta naitten tennis clubilla jonne paasee pukeutuu hienosti :).
 
Itellani mun koulu menee ihan ok.. En ma ymmarra paljoo mitaan mita siel tunneilla kaydaan. Kopioin vaan kaiken vihkoon vaikka mulla ei oo mitaan hajua mita ma ees kirjotan :D. 

Kavereita ma oon saanu ihan mukavasti. Koulusta, koriksesta ja tietysti oon tutustunu myos Diegon kavereihin jotka vaikuttaa tosi mukaville! Oon kans viettany aikaa yhen amerikkalaisen tyton kanssa joka on kanssa taalla vaihossa, mutta vaan eri koulussa. Kaytiin tos yhtenpaivan kans shoppailee ku molemmat on tajunnu kuinka vahan vaatteita meila oikeesti on mukana :D.






Kuvat on Santanderista, kun vietiin Alvaro sen yliopistolle. Oli ihan sika lammin paiva! 31 astetta ja ihana tuuli. Tallahetkella taalla on vahan viileempaa ja pilvista.... Toivotaan etta se viela kaantyis pikkusen paremmaks :D

Ainii viel se etta multa kysytaan usein etta onko outoa asua veljien kanssa kun sulla on oikeesti vaan sisko, mtta ei se ees oo hirveen oudolta viela ainakaan tuntunu :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti