maanantai 15. lokakuuta 2012

Pitkasta aikaa taas!

Mul on siis sellanen pieni ongelma etta oma kone on rikki joten en hirveesti tanne pysty kirjottelemaan.. Tanaan kuitenki mennaan ehka kattelee etta paljon sen koneen korjaus maksais. Nyt kuitenkin vahan kuvia :)



Ollaan kayty kohtuullisen paljon ulkona viikonloppusin. Yleensa mun ikasen veljen kaa ja pari kertaa myos isoveljen. Yleensa kyl jos oon menny munikasen veljen kaa ni oon nahny mun kavereita esim. koriksesta ja ollu niiden kanssa :D

Seuraavat pari kuvaa siita kun mentiin Diegon kanssa Sen tennis clubilla olevaan fiestaan. Paas pukeutuu hienosti :D.





Mun kavereita koris jengista. Kuva Oviedon suurimmast fiestast San Mateost joka kesti yli viikon. Kavin ulkona siis kuus kertaa kahen viikon aikana... :D 
Mina ja mun luokkalainen Tribecas ( Clubi )

Ei taa elama taalla kuitenkaan pelkastaa mitaan ulkona kaymista ole! Mun veljet opiskelee paljon, toinen yliopistossa ja toinen paattaa lukion tana vuonna. Munki pitais tallahetkella olla tekemassa yhta koulutyota koneella, mut en ymmarra mista ma loydan ohjeet ku ei se espanja suju viel niin loistavasti enka ymmartany mita se ope selitti tunnilla ohjeiks :D.

Vielkaan ei oikeestaan oo iskeny koti-ikava. Vahan valilla tulee haikee olo esim. kun miettii kavereita Suomessa. Taalla se on kuitenkin niin paljon vaikeempaa saada niita hyvia kavereita kun kieli ei oo siita parhaimmasta paasta viela.. Ymmarran kylla jo toosi paljon enemman ja puhettakin tulee jo enemman! Mun isoveljen kaveritki sano mulle et ymmarran ja puhun jo tosi paljon enemman! Kuitenki viel paljon opittavaa ja ain ku oppii lisaa ni taa elama taal tulee vahan helpommaks :). Valil jaan vaan miettii sita milta mun kavereista mahtaa tuntuu taalla kun ne joutuu puhuu mulle vahan rauhallisemmin ja selittaa asioita pariin kertaan kun en ymmarra.. Oon kyl ollu taal vast vahan yli kuukauden ja kehittyny ihan sikan ni eikohan se tasta viela :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti