sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Zamora

Lauantai aamulla matkasin ensimmaisella bussilla Zamoraan nakemaan mun entista valmentajaa, joka talla hetkella pelaa siela. Oli ihan sika outoo alottaa puhuu suomee! Mun paassa Kaikki mita sanoin kuullosti tosi tyhmalle :D. Oli kiva nahda Tarua ja Sandraa (Tarun lasta) pitkasta aikaa. Jotenki ku koko ajan nakee uusia ihmisia jotka puhuu eri kielta ni taa oli ihana rentoutuminen. :)

Aamupaiva leikittiin Sandran kanssa, joka on 3-vuotias, ja kaytiin hallilla pelailee korista. Se piti mulle treenit ja juostiin ympari kenttaa, pomputeltiin palloo viivoja pitkin ja heiteltiin valilla. Oli hauskaa :D. Sandra oli myos iha innoissaan ku toin mukanani fazerin sinista ja marianneja jotka mun aiti oli aikasemmin lahettany mulle suomesta. Ei meinannu haluta syoda ruokaansa mut karkit ois kylla maistunu :D. 

Kuudelta mentiin kattoo ku Tarulla oli matsi. Alku ei ollu iha nii hyva, mut onneks se sit kaanty siin puoles valis ja ne rupes pelaa tosi hyvin! Voitti kai kymmenel pisteel jos en ihan vaaras oo :D. Matsin jalkee Sandra lahti niitten kaveriperheen vanhemmille hoitoon ja me mentiin takas kotiin kaymaan suihkus ja vahan laittautuu. 

Illal lahettiin eka kattoo yhta miesten matsii ja tilattiin pizzat sinne katsomoon. Emma hirveesti siihen matsiin keskittyny, vaan kuuntelin ja naureskelin mita kaikki puhu :D. Kukaan muu kai kenen kaa lahettiin ei osaanu Espanjaa paitsi taru, muut puhu enkkuu ja mina, Taru ja Didi suomee. Kesti vahan aikaa paasta siihen suomi enkku moodiin et niitten puhuminen ei enaa kuullostanu hassulta mun paassa ku ei oo yhtaan tottunu :D. Sen jalkeen viel lahettiin ulos kiertelee baareja. Oli hauskaa :D Yhessa baarissa ne laitto valko kankaalle soimaan Suomen naisten korismaajoukkueen "call me maybe"- videon, ku Taru ja Didi on siina :D 





Kiitti Tarulle ja toivottavasti viel paasen joku kerta uudestaan! Oli kivaa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti