maanantai 5. maaliskuuta 2012

6 Meses y 2 Dìas

       Oon huomannu, että nyt vähään aikaan en ole muuta ajatellutkaan, kuin Espanjaa! No eihän se mikään ihme olekkaan että ajatukset sinnepäin harhailee, mutta tekis se odottelusta hiukkasen helpompaa jos ei koko ajan olisi laskemassa kuukausia ja päiviä lähtöön ( 6 kuukautta ja 2 päivää ;D ).

       Nytkin olen tekemässä äikän tunnille ainetta siitä, miten kulttuuri eroaa Espanjassa suomeen verrattuna ja miten nämä kulttuurin muutokset tulevat vaikuttamaan tulevaan vaihtovuoteeni. Aihe sai olla ihan mikä tahansa kunhan se on tärkeä itselleen. No eipä mulla muita ideoita ollutkaan aiheeksi, kuin Espanjaan liittyviä. Jos siitä aineesta sattuu tulemaan hyvä, voin ehkä laittaa pieniä pätkiä siitä tänne, kertomaan myös vähän siitä, minkälaisen uskon espanjan reissusta tulevan.

                               

       Koulu oli tänään onneksi vaan neljä tuntia (ensimmäisen tunnin vahingossa nukuin pommiin). Muutenkin ihan hauska päivä. Koulun jälkeen oikeastaan en oo muuta ehtiny tekee kuin  lukeman espanjan kokeeseen. Huomenna siis koe ja pelottaa vähä miten se meneee. Paineita lisää se, että puolenvuoden päästä mun on oikeesti osattava ne jutut ja vielä ihan käytännössä. En mä myöskään viitti Espanjaan antaa sitä kuvaa, että en osaa kieltä tai en ole motivoitunut lukemaan espanjaa, jos saan huonoja numeroita todistukseen. Huomenna ehtii onneksi kerrata vähän ennen koetta! Eniten vaikeuksia tulee ehkä sanojen muistamisessa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti