tiistai 20. maaliskuuta 2012

Odotusta ja Stressiä

En oike enää ees tiiä mikskä näitä fiiliksii kutsutaan mitä mulla on! :D jännitys, stressi, odotus, ja ilosuus yhdessä! Kouluhommat painaa päälle ja ens viikolla alkaa koeviikko. En oo viel oikee ehtiny valmistautuu siihen. Mun vanha luokkalainen kerto tänää et se alotti jo viime viikol lukemisen... Voi ei.. Pelottaa vähä minkälainen stressi nousee ens viikolla. :D

Ois pitäny lukee nyt tänää tollasta äikänkirjaa mut se nyt on vaa vähä jääny.. Perjantaina pitäis olla valmiina joku aine siitä kirjotettuna. Väkerrän sitä sit huomen ja ylihuomen iha hikihatussa. :)

Oon myös nyt saanu kokee sen miltä tuntuu oikeesti odottaa jotakin asiaa iha järkyttävästi! Tää vaihtovuos ei vaan suostu lähtee mun päästä! kokoaja mietin että minkälaine vuosi mulla tulee olemaan. Sähköpostiakin oon katsellut ainakin joka toinen tunti nyt viimesen viikon ajan, että millonkas saan tiettää millanen perhe mua sielä Espanjassa odottaakaan! Blogejakin on tullut luettua ihan kohtuu paljon! Ihana kuulla minkälaisia ajatuksia muilla on vaihtoon lähtemisestä. Jos tänne sattuu eksymään joku joka omistaa blogin joka liittyy vaihtovuoteen, ni ei kun linkkiä vaan tulemaan! :D

Sit tälleen lopussa ihan pakko mainostaa mun kaverin videoo! Mari on ihan mahtava tanssia ja tällä videolla yrittää päästä tanssimaan KOREAAN sen bändin messissä. Ihan mahtava tilaisuus ja ainut mitä tällä hetkellä pitää tehä on se, että tykätkää tästä videosta täältä. Siinä on muittenkin videoita mutta selatkaa hetki niin kyllä se sieltä vastaan tulee, ei pitäis olla kaukana!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti